تعاملات و انتقال تجریبات  از عوامل مهم ارتقاء سطح خدمات است

دیدار مدیر عامل انجمن نابینایان و کم بینایان استان مازندران با علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان سید مهدی  مسلمی  مدیر عامل جامعه نابینایان وکم بینایان استان مازندران با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

احمد پیوندی معاون توانبخشی، خسرو زیاری مدیر عامل انجمن نابینایان استان سمنان نیز در این دیدار حضور داشتند.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  در ابتدا از اقدامات موثر و پیگیری‌های جامعه نابینایان و کم  بینایان استان مازندران تقدیر و تشکر  کرد و ضمن اشاره به تعاملات میان بخشی بیان داشت: لازم است با تدارک برنامه ای، جامعه نابینایان هر دو استان تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار داده و زمینه همکاری و تعامل بیش از پیش فراهم شود.

ایزدپور افزود: نابینایی، ناتوانی نیست، و خداوند استعدادها را تقسیم کرده است و باید امکانات مناسب برای این جامعه فراهم شود تا توانمندی‌های این قشر تقویت شود.

مسلمی مدیر عامل انجمن نابینایان و کم بینایان استان مازندران هم با حضور در این جلسه تغییر مبلمان شهری و مناسب سازی را از نیازهای ویژه جامعه نابینایان بر شمرد و یاد آور شد: در جهت تقویت حضور جامعه نابینایان و کم بینایان و مشارکت فعال آنان در فضای جامعه هنوز در برخی موارد مانند  برداشتن موانع محیطی، گویا کردن آسانسورها، دسترس پذیرکردن نکات بهداشتی برای نابینایان باید بطور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان هم در این دیدار و نشست تخصصی ضمن ابراز خرسندی از تلاش و فعالیتهای مسئولان انجمن نابینایان و کم بینایان تعاملات و انتقال تجریبات را در جهت ارتقاء کیفیت رفع موانع چالش ها و تقویت توانمندی ها و نیازهای ویژه این بخش از جامعه هدف بهزیستی مورد توجه و اهمیت دانست.

کد خبر 46751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد