۶۵ تا ۷۰ درصد مشاغل بهزیستی مازندران پایدار است

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با مهندس محمد رضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در راستای پیگیری مصوبات و بندهای تفاهم نامه فی مابین بهزیستی مازندران و جهاد دانشگاهی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی را آموزش و پژوهش دانست و گفت : یکی از اهداف اساسی بهزیستی آموزش ، اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف به صورت علمی می باشد که جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از شرکای خوب سازمان در این حوزه می تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده  ۶۵ تا ۷۰ درصد مشاغل بهزیستی مازندران پایدار است ، افزود : بهزیستی مازندران به کمک تسهیل گری بانک ها و مجموعه های مختلف در عرصه اشتغال توانست صد درصد منابع اختصاصی را به استان جلب و جذب کند و در توانمندسازی جامعه هدف گام های خوبی را بردارد.

دکتر گوهردهی به فعالیت های بهزیستی در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد : حوزه فعالیت بهزیستی بسیار گسترده است و در برنامه ششم توسعه تنها سازمانی که بیشترین وظایف به آن واگذار شده است بنابراین نیازمند همراهی و همکاری دستگاه ها ، نهادها و شرکای اجتماعی در پیشبرد اهداف می باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران به راه اندازی مراکز مثبت زندگی اشاره کرد و گفت : راه اندازی مراکز مثبت زندگی گام مهمی برای دسترسی بهتر مردم به خدمات سطح یک بهزیستی در دورافتاده ترین مناطق است.

وی در این دیدار بر آموزش جامعه هدف در راستای پایداری کسب و کار ، فروش محصولات تولیدی و آموزش ضمن خدمت کارکنان بهزیستی و کارکنان مراکز نگهداری و مثبت زندگی تاکید کرد.

کد خبر 46743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد