اعطای نشان پیام آور مهربانی بهزیستی به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات از حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شیرخوارگاه آمنه و اعطای نشان پیام آور مهربانی بهزیستی به آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی در ادامه بیان داشت: با  دریافت این نشان، مهدی چمران و علیرضا زاکانی به جمع نیکو کاران و خیرین افتخاری بهزیستی شمیرانات پیوستند.  

عمادی ضمن عرض خیر مقدم به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت های بهزیستی پرداخت و خاطرنشان کرد: بهزیستی فعالیت هایی چون فرزند خواندگی، امور مربوط به مراکز شبه خانواده، ساماندهی کودکان کار و خیابان، وضعیت معتادین و مراکز نگهداری معتادین متجاهر، شلتر ها، رسیدگی به وضعیت زنان سر پرست خانوار و ده ها اقدام دیگر را انجام می دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر این امور، اقداماتی هم در حوزه معاونت مشارکت های مردمی و کمک به  گروه های هدف انجام میشود.
 
مدیر بهزیستی شمیرانات در ادامه بیان داشت: در این دیدار، شهردار تهران قول همکاری به بهزیستی را داد تا با بر پایی جلساتی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و در راستای کمک و تجهیز مراکز تحت پوشش نیز از ظرفیت ها بهره وری گردد.

عمادی افزود: نشان پیام آور مهربانی بهزیستی شهرستان شمیرانات به شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران اهدا گردید و ایشان به جمع نیکوکاران و خیرین افتخاری بهزیستی شهرستان  شمیرانات ملحق گشتند.

این مدیر اظهار داشت: بهزیستی شهرستان شمیرانات شامل مناطق ۱ تا ۵ می باشد که موضوعات دیگر مناطق غیر از سه که مدیران شهری بابت آن در آمنه حضور یافتند نیز مطرح شد که قول پیگیری آنها داده شد.

وی ادامه داد: امیرحسین نجم آبادی و حسین نظری نماینده خیرین شیرخوارگاه آمنه و دبیر قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران سپاه ناحیه شهید مفتح و معاون امور مناطق شهرداری تهران نیز در بازدید حضور داشتند.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، نمازجماعت ظهر و عصر در شیرخوارگاه آمنه اقامه شد.

کد خبر 46656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد