ادارات دولتی پیشگام در پیشگیری از خشونت

در نشست پیشگیری از خشونت شبستر مقرر شد تا ادارات دولتی با اولویت قراردادن آموزش کارکنان از طریق برنامه های آگاهسازی، نصب پوستر و بنر و استفاده از جملات پیشگیرانه در سربرگ نامه ها و ... گام نخست را در پیشگیری از خشونت بردارند.

در این نشست که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و مسئولان سایر ارگان های شهرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد ؛ رییس بهزیستی شبستر  ضمن تشریح پیام ها، اهداف، سطوح پیشگیری، وظایف ادارات و ساختار اجرایی وسایر موارد مذکور در  سند جامع پیشگیری از خشونت، به بیان  برخی از موارد و عوامل موثر در بروز و شیوع خشونت و راههای کنترل آن در سطح شهرستان پرداختند.

معاون محترم سیاسی فرماندار نیز با تاکید برلزوم افزایش اجرای برنامه های نشاط برانگیز و همچنین شروع پیشگیری از خشونت در ادارات توسط کارکنان با تکریم ارباب رجوع، اهتمام ویژه به موضوع پیشگیری از خشونت با ارائه راهکارها و پیشنهادات و برنامه های عملیاتی به دبیرخانه پیشگیری از خشونت شهرستان را خواستار شد.


شایان ذکر است رییس شواری اجرایی سند مذکور فرماندار شهرستان و دبیر جلسات این سند رییس بهزیستی شهرستان خواهند بود و ادارات کلیه مستندات  و پیشنهادات و راهکارها یشان را جهت جمع بندی و ارسال به فرمانداری و استان به دبیرخانه سند (بهزیستی شبستر)ارسال نمایند و در این راستا یک نسخه از سند جامع در اختیار هریک از نهادها و ادارت شبستر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 46646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد