جلسه شورای عالی مسکن استان برگزار شد

جلسه شورای عالی مسکن با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای شورای عالی مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ سید محمود حسینی پور فلسفه اصلی مسکن مهر را خانواده های محروم دانست و گفت : طرح مسکن یک پروژه ملی است و همه دستگاه ها به ویژه شورا و شهرداری ها باید در این راستا همکاری کنند.

وی با تاکید بر توجه به قشر ضعیف جامعه ، افزود : برای عملیاتی شدن طرح مهم و اجتماعی ملی مسکن همه دستگاه ها باید اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوان زمینه خانه دار شدن افراد جامعه را فراهم کرد.

استاندار مازندران بر عدالت در توزیع طرح مسکن ملی در شهرستان های استان بر اساس شاخص های مختلف تاکید کرد و ادامه داد : اقدامات پیشگیرانه سبب موفقیت در اجرای پروژه مسکن ملی می شود و لازم است دستگاه ها برای اجرای طرح مسکن ملی آمادگی داشته باشند.

در پایان این جلسه اعضای شورای مسکن به بیان اقدامات انجام شده پرداخته و پیشنهادات خود را برای پیشبرد بهتر اجرای طرح مسکن ملی در استان ارائه کردند.

کد خبر 46637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد