۱۲ هزار و ۹۹۳ بسته معیشتی بین مددجویان خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۱۲ هزار و ۹۹۳ بسته معیشتی از ابتدای سال جاری تاکنون بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی در این استان توزیع شده است.

علی عرب‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این کمک‌های معیشتی در مجموع ۲۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال بوده که شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، ماکارونی و گوشت است.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی معادل پنج میلیون ریال است اظهار داشت: همچنین در راستای کمک به فرزندان خانواده‌های زیر پوشش با توجه به شروع سال تحصیلی و فصل سرما تعداد ۵۰۰ دست البسه زمستانی به ارزش تقریبی پنچ میلیارد ریال و هزار و ۹۵۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: کمک اهدایی بسته‌های آموزشی و فرهنگی شامل کیف و نوشت‌افزار بوده که پس از تهیه بین دانش‌آموزان زیر پوشش توزیع شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده برای کمک به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی از ابتدای سال جاری می‌توان به توزیع غذای گرم به تعداد ۲۳ هزار و ۲۵۰ پرس و ارزش چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون همچنین ۶۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

عرب‌نژاد توانمندسازی مددجویان بهزیستی را از رویکردهای اصلی این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود برای تحقق این مهم از همه امکانات و ظرفیت‌های بهزیستی در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات به شکل مطلوب استفاده شود.

کد خبر 46625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد