کبودراهنگ | تقدیر استاندار همدان از کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان

در حضور یک روزه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان به شهرستان کبودراهنگ تقدیر نامه استاندار به کارکنان مجموعه اورژانس اجتماعی توسط سرکار خانم زهره بختیاری تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ : زهره بختیاری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان  با حضور در شهرستان کبودراهنک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئول وکارکنان مراکز مثبت زندگی و اورژانس اجتماعی از روند ارائه خدمات بازدید و راهکارهایی برای ارائه مطلوبتر خدمات به جامعه هدف سازمان به مسئولین و مددکاران پیشنهادکرد.

در ادامه رضا جعفری نیکو رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تقدیرو تشکر کرده وگزارش از اقدامات و عملکرد حوزه اموراجتماعی مطالبی را بیان نمود.

در حاشیه بازدید تقدیر نامه استاندار از کارکنان اورژانس اجتماعی توسط معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تقدیم شد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد.

همانا کسانی که ایمان آورده وکارهای شایسته کرده اند، به زودی خدای رحمان برای آنان محبتی در دلها قرار می دهد. (سوره مبارکه مریم)

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، سال های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم فهیم این آب وخاک می گذرانند و در جهت تحقق اهداف کریمه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اینک که در طلایی ترین دوران حیات سرزمین کهن ایران زمین تحت لوای اسلام ناب محمدی وسرچشمه زلال ولایت قرار گرفته ایم، خدا را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به بندگان را نصیبتان فرموده است وظیفه می دانم از حسن خلق وتدبیر نیکوی جنابعالی قدردانی نموده ومراتب تشکر وتقدیر خویش را از جنابعالی ابراز نمایم.

از خداوند متعال خواهانیم که گامهای بعدی تان را در دولت مردمی ایرانی قوی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمت به محرومین ایران اسلامی سربلند وپیروز باشید.

سعید شاهرخی

استاندار همدان

کد خبر 46622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد