پایان رقابت بانوان شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری دوومیدانی نابینایان و کم بینایان سراسر کشور جام شهدای ورزشکار

رقابت بانوان شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری دوومیدانی نابینایان و کم بینایان سراسر کشور جام شهدای ورزشکار، با برتری سه تیم آذربایجان غربی، اصفهان و زنجان پایان یافت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در شامگاه دوشنبه آیین اهدای جوایز برترین های نوزدهمین دوره مسابقات کشوری  دوومیدانی بانوان  نابینا و کم بینای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جام شهدای ورزشکار  در محل سالن آمفی تئاتر هتل خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس برگزار شد.

برگزاری این آیین با حضور نازنین شیبانی معاون توسعه مدیریت منابع استانداری هرمزگان ، محمود امیاری  مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی اصغر هادی زاده رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور ، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان ، فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس و دکتر محمد جاودان  رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همراه بود.

شایان ذکر است در رقابت های بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری  دوومیدانی بانوان نابیناو کم بینای سراسر کشور جام شهدای ورزشکار ، تیم آذربایجان غربی، اصفهان و زنجان جایگاه اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند .

این رقابت‌ها از 24 آبان ماه با حضور ۱۱۰ نفر از بانوان ورزشکار  نابینا و کم بینا از سراسر کشور و در ماده ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ، در رشته های پرتاب وزنه، پرتاب دیسک،پرتاب نیزه  در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

مسابقات دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی هرمزگان و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در حال برگزاری است و از فردا تا 29 آبان ماه ، آقایان در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت .

گفتنی است در جریان برگزاری این دوره از رقابتها  ، بانوان نابینا و کم بینای هرمزگانی به مدال های خوش رنگ یک طلا ، دو نقره و یک برنز دست یافتند.

زینب ابولی در رشته پرتاب نیزه در جایگاه نخست ،رویا رضوی راد در دو ۲۰۰ متر ،معصومه زارعی در دو ۱۰۰ متر و فاطمه پور انتظاری در رشته پرتاب وزنه از هرمزگان در مکان سوم ایستاد.

کد خبر 46561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد