نشست و هماهنگی برنامه های هفته جهانی معلولین (۸لغایت ۱۶ آذر) ۱۴۰۰

جلسه نشست و هماهنگی برنامه های هفته جهانی معلولین با حضور رهبر معاون محترم توانبخشی، و انجمن های استان (جمعیت توانیابان، جامعه معلولین، نابینایان، ناشنوایان، صبح الوند و مشاور مدیر کل محترم در امور معلولین سرکار خانم خانجانی) در محل معاونت توانبخشی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این نشست ابتدا معاون توانبخشی اداره بهزیستی  با اشاره به ۱۳ آذر روز جهانی معلولین گفت: شعار روز جهانی معلولین امسال پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت است و بر همین اساس همکاران ما برنامه های متنوعی را در حوزه های فرهنگی اجتماعی برای هفته جهانی معلولین در نظر گرفته اند.
وی سپس با تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که باید همه ما در نظر داشته باشیم این است که به این باور برسیم که افراد دارای معلولیت نیز جزوی از این جامعه اند و باید مانند همه از امکانات برابر و یکسان برخوردار باشند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان ادامه داد: اگر همه سازمان ها و نهاد ها وظایف خود را در قبال معلولین به انجام برسانند؛ مطمئنا تمامی مشکلات این عزیزان بر طرف شده و با جامعه ای مطلوب برای همه افراد دارای معلولیت روبرو خواهیم بود.

وی در پایان گفت: نشست خبری، حضور مسئولین انجمن های استان در برنامه های صدا وسیما،   برگزاری مراسم هفته جهانی معلولین، و بازدید از خانواده های دارای افراد معلول از برنامه های هفته جهانی معلولین می باشد.

کد خبر 46556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد