بهره گیری از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در راستای اهداف سازمان بهزیستی

سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با حضور در دفتر رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک انتصاب ایشان با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در خصوص؛ معرفی سازمان بهزیستی و زیر مجموعه‌های وابسته در خارج از کشور با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگی های کشورمان در خارج از کشور، تعامل با ارگان‌ها و سازمانهای بین‌المللی و مجامع جهانی، بهره‌گیری از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای حمایت از بهزیستی در راستای حمایت از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و افراد تحت پوشش و ارتقاء و توانمندسازی آنها گفت و گو شد.

همچنین تلاش برای تاسیس و تشکیل انجمن داوطلبان بهزیستی و عضویت ایرانیان خارج از کشور، بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌های متعلق به ایرانیان مقیم خارج از کشور در حمایت از سازمان بهزیستی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.


در این دیدار، رییس سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن درخواست از وزارت امور خارجه برای همکاری در اجرای اهداف این سازمان در عرصه بین‌الملل و مشارکت ایرانیان خارج از کشور، افزود: این همکاری خصوصا با حضور در مجامع جهانی و تعامل با کشورهای دوست و همسایه و رفت و آمد مقامات می تواند صورت پذیرد.

کد خبر 46453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =