برگزاری نشست سفیران فرهنگی ادارات بهزیستی شهرستان

صبح امروز نشست سفیران فرهنگی ادارات بهزیستی شهرستان در راستای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ دکتر علی محمد عطابخش در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان به عنوان سفیران فرهنگی ادارات بهزیستی شهرستان عنوان کرد: کار بهزیستی فقط خدماتی و حمایتی نیست بلکه کار ما، فرهنگی هم هست و اگر چه در راستای مبلغ ناچیزی که به خانواده های جامعه هدف پرداخت می شود؛ کار فرهنگی انجام نشود این پول در راستای مسائل غیرفرهنگی هزینه می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: شما به عنوان سفیران فرهنگی باید به گونه ای برنامه ریزی نمایید که با اهتمام ورزیدن در زمینه کار فرهنگی به شیوه ای عمل کنید که هم جامعه کوچک خانواده خود؛ هم جامعه بزرگتر اداره و هم جمعیت هدف بهزیستی از فیوضات مسائل فرهنگی بهره مند گردند.

جمال پایه دار؛ دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان در ادامه عنوان کرد : امور فرهنگی حجم گسترده ای را در سازمان شامل می شود و بنده در جریان زحمات شما بزرگواران هستم و سعی شده با پتانسیلی که در اختیار داریم به نوعی همه بخشنامه ها، دستورالعمل و برنامه های ارسالی بهزیستی کشور در سطح استان جاری و ساری گردد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان یزد با اشاره به شورای کانون قرآن و عترت که در هفته بهزیستی سال جاری استارت آن خورده است گفت: به نوعی این کانون در ارتباط با شورای فرهنگی سازمان می باشد و پیشنهاداتی در خصوص اجرایی شدن مفاهیم قرآن در سطح همکاران و جامعه هدف ارائه گردیده و به امید خدا با گذشت زمان این موارد در سطح سازمان اجرایی خواهد گردید.

اکرم مازارزاده؛ کارشناس فرهنگی بهزیستی استان یزد تصریح کرد: در واقع به نوعی حوزه فرهنگی مظلوم واقع شده است.

این مسئول در ادامه افزود: قطعاً حوزه فرهنگی، کل خانواده بزرگ بهزیستی را شامل می شود و از جمله اهدافی که برای امور فرهنگی در نظر گرفته شده می توان به ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، مناسبت های ملی و مذهبی و اردوهای جهادی اشاره نمود.

گفتنی است؛ این نشست صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان، دبیر شورای فرهنگی و رابطین فرهنگی ادارات بهزیستی شهرستان ها در محل سالن کنفرانس حوزه ستادی بهزیستی استان برگزار گردید.

کد خبر 46441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد