۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
ناشنوایان اردبیلی طلایی شدند

تیم دوومیدانی اردبیل با کسب مدال طلا در صدر ایستاد.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم ناشنوایان اردبیلی با حضور در مسابقات دوومیدانی کشور توانستند نام اردبیل را پرآوازه کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز بود، تیم ناشنوایان اردبیل در رقابتی سخت و نفسگیر قهرمانی را از آن خود کرد.
رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشوری انتخابی تیم ملی در ماده های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، ۵۰۰۰ متر و پرش طولی برگزار شد، افزود: در این مسابقات یاشار وقار از اردبیل در ماده پرتاب وزنه مدال طلا و در پرتاب نیزه نیز موفق به کسب مدال نقره شد.
خدنگی ادامه داد: نوار قهرمانی اردبیل در این دوره از مسابقات به این مدال ها ختم نشد و حسین صداقت، سینا رشیدی و یزدان اسلامی از اردبیل هر کدام مدال های برنز ماده های ۵۰۰۰ متر، پرش طول و پرتاب نیزه را از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه اردبیل در اغلب مسابقات قهرمانی کشور حضوری موثر و ارزشمند داشته است، تصریح کرد: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان مردان با حضور ۸۰ دونده از ۱۸ استان در ورزشگاه نصیری یزد برگزار شد.

کد خبر 46421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد