حضور مدیرکل در جمع تیم اعزامی به مسابقات انتخابی  بازی های آسیایی آقایان

حضور ۱۰ ورزشکار تحت حمایت بهزیستی استان در سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازیهای آسیایی آقایان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در بین ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازیهای آسیایی آقایان حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با مربیان و ورزشکاران اعزامی پیگیر مسائل و مشکلات ایشان شده و دستوراتی را نیز ابلاغ کردند .

به نقل از فاطمه پیوندی کارشناس مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان ۱۰ ورزشکار تحت حمایت بهزیستی استان در سی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازی های آسیایی آقایان اعزام شدند .

ایشان زمان برگزاری این مسابقات را از ۲۲ لغایت ۲۴ آبان ماه و در استان تهران بیان و رشته های اعزامی به مسابقات را دو ، پرش و پرتاب دیسک برشمردند .

پیوندی در ادامه ضمن بیان این مطلب که ، یکی از اهداف و رسالت های بهزیستی توانمند سازی افراد تحت حمایت و حضور ایشان در جامعه است ، ورزش را یکی از راه های تحقق این هدف اظهار داشته و افزودند : بهزیستی استان همواره در حد توان و ظرفیت خود از ورزشکاران تحت پوشش حمایت کرده است و امیدواریم با افزایش اعتبارات و همکاری بیش از پیش دیگر دستگاه ها شاهد ارتقاء سطح ورزش در بین معلولین و جانبازان استان باشیم .

کد خبر 46326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد