جلسه ستاد اقامه نماز در بهزیستی استان برگزار گردید

جلسه ستاد اقامه نماز در بهزیستی استان با حضور کارشناس ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان و اعضای شورای اقامه نماز بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ اکرم مازارزاده؛ رابط و جانشین دبیر شورای اقامه نماز بهزیستی استان به ارائه عملکرد امور فرهنگی در بحث اقامه نماز پرداخت.

اکرم مازارزاده به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره نمود وعنوان کرد: توسعه و تجهیز نمازخانه های ادارات و مراکز تابعه، بازدید از مراکز و موسسات در خصوص اختصاص دادن بخشی از فضای مرکز به امر اقامه نماز، برگزاری دوره آموزشی معارف نماز 3 ویژه کارکنان با همکاری ستاد اقامه نماز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اخذ گواهی ضمن خدمت از مرکز مذکور، پرداخت حق القدم ماهانه امام جماعت دستگاه و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله این اقدامات می باشد.

 وی همچنین به ارائه برنامه های امور فرهنگی در 6 ماهه دوم سال اشاره نمود و در خصوص برنامه ریزی جشن تکلیف فرزندان همکار و شبه خانواده، بازبینی سامانه سجاده وعناوین مورد نظر و برنامه ریزی در جهت اجرایی و بارگزاری نمودن مستندات مربوط به آن بحث و تبادل نظر گردید.

رابط و جانشین دبیر شورای اقامه نماز بهزیستی استان در ادامه از برگزاری دوره آموزشی نمازو مهدویت ویژه کارکنان، ائمه جماعت، مراکز مشاوره، مراکز مثبت زندگی و مراکز شبانه روزی با همکاری مرکز آموزش و ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان در 6 ماهه دوم سال خبر داد.

گفتنی است؛ جلسه مذکور در ابتدای هفته جاری در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید.

کد خبر 46230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد