دوره آنلاین آموزشی تربیت مربی (مهارت های زندگی)

دوره مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربیان ورزیده برای آموزش مهارت های اساسی زندگی طراحی و بصورت آنلاین در بهزیستی کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، ناصر کریمیان  معاون پیشگیری بهزیستی استان گفت: آموزش مهارت‌های زندگی یکی از راهبردهای متمرکز بر فرد است که تلاش می‌کند از طریق افزایش توانایی مقابله ای افراد، ظرفیت آنان را در جهت مقابله با چالش های روزمره ارتقا دهد و افراد را در برابر مشکلات ایمن نماید.

 معاون پیشگیری بهزیستی استان گفت: این کارگاه  به منظور توانمندسازی علمی و عملی روانشناسان و مشاوران برای ارایه خدمات روانشناختی به جامعه و افراد نیازمند برگزار شده و شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر کسب مهارتهای زندگی با روش ها و تکنیک های آموزش، این مهارت ها به دیگران نیز آشنا می شوند. 

کریمیان افزود: در دوره مربیگری مهارتهای زندگی شرکت‌کنندگان بر اساس یادگیری تجربی، مشارکتی و با استفاده فنون یادگیری فعال و به صورت عملی مهارت‌های اساسی زندگی را فرا می‌گیرند و در  پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر مربیگری آموزش مهارتهای زندگی ارایه می شود.

 این کارگاه با تدریس مربیان آموزش دیده کشوری در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ آبانماه سال جاری باحضور ۴۰ نفر مربی و تسهیلگر درسطح استان با مباحث ( ارتباط موثر، جراتمندی و کنترل خشم) برگزار شد.

کد خبر 46192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد