دیر|سومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان دیّر برگزار شد

سومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان دیّر در سال جاری با حضور معاونت عمرانی فرمانداری‌، رئیس اداره بهزیستی ، شهرداران ، اداره صمت ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اتاق اصناف ، نماینده انجمن معلولین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان دیر،محمد کرمی رئیس بهزیستی این شهرستان در خصوص مصوبات جلسه قبل ، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکانها ، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز بهداشتی در سطح شهر ، بازدید های صورت گرفته و نواقصاتی که می بایست اصلاح گردد را برشمرد و بر پیگیری آن توسط اعضا تاکید کرد .
معاون فرماندار شهرستان دیربرلزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت : تیم نظارتی مناسب سازی بر اماکن عمومی امثال پارک ها، ادارات و بانک هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند .
اژدرنیا افزود : "مناسب سازی" محیطی ادارات و نهادهای شهرستان در ارائه خدمات  به جامعه معلولین، جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد .
وی در خاتمه از دستگاه های متولی این امر خواست تا با حضور نمایندگان انجمن های معلولین ، طرح هایی را در خصوص تجهیزات و امکانات رفاهی معلولین ارائه دهند تا نسبت به جذب اعتبار و دریافت بودجه کافی جهت مناسب سازی اقدام نمایند .

کد خبر 46188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد