فرآیندهای فعالیت در بهزیستی استان اصلاح می شود

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی استان تهران از آغاز اصلاح فرآیندها در این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ محمود ابراهیمی در این رابطه، اظهار داشت: اصلاح و بهبود سیستم ها و روش های انجام فعالیت های اداری با هدف بهبود مستمر اصلاح خواهند شد.

ابراهیمی مزایای رویکرد فرآیند اصلاح را چنین گفت: نگاه مجدد به سازمان بر اساس داشته ها  و دانش کافی علمی که یک سازمان می تواند و اینکه چگونه مسیر خدمت رسانی را بهینه و اصلاح کند.

این مسئول با بیان اینکه بهزیستی از مرحله تصدی گری عبور کرده و در مرحله سیاستگذاری و مدیریت خدمات متنوع خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: اصلاح فرآیندهای اداری حاکم بر بهزیستی سبب کاهش هزینه های جاری، افزایش رغبت و انگیزه کارکنان، رضایتمندی جامعه هدف و شاغلین و بهره وری بهینه از منابع مختلف می شود و با جدیت تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شود.

وی افزود: در مدیریت های نوین و امروزی، خود ترمیمی سیستمی از جایگاهی ویژه و بالا برخوردار است و تبیین و تدوین فعالیت ها در شبکه ای از اقدامات متعامل و به هم مرتبط با هدف بهینه سازی و حرکت در مسیر غنی شدن و بروز بودن نتایج پرثمری را در بر خواهد داشت.

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی استان تهران با این توضیح که قانون گذار در خرداد ماه  ۱۳۸۰ برنامه های تحول در نظام اداری کشور را به تصویب رسانده، گفت: افزایش کارآمدی و بهره وری و بالابردن رضایتمندی از مهمترین فواید و نتایج اصلاح فرآیندها است که در سال‌های گذشته برای تحقق آن ها در مجموعه بهزیستی استان تهران قدم هایی برداشته شده بود.  

ابراهیمی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر فعالیت ها و انجام فرآیندهای اداری، اذعان داشت: اگر برنامه و اقدامات به خوبی و در مسیر صحیح خود، اصلاح شوند، مخاطرات سازمانی کاهش یافته و بسیاری از چالش های موجود را سامان یافته و از موانع خودساخته اداری و بروکراسی های غیر منطقی و پردردسر عبور خواهیم کرد.

وی فواید اصلاح فرآیندها که در بهزیستی استان تهران شروع شده را چنین مطرح کرد: شناخت زوایای پنهان و آشکار و ارزش گذاری جدید فعالیت ها و در نهایت سودمندی آنها در مسیر تعالی خانواده بزرگ بهزیستی که از فواید اصلاح فرآیندها هستند که در همین جا از تمام کارکنان و اعضای خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران می خواهم در این مسیر، علاوه بر مساعدت و یاری، نکات مرتبط را به بنده و همکارانم یادآوری نمایند تا فرآیندها با بهره و استفاده کامل از تمام مطالب و اندیشه های سنجیده شده و کاربردی اصلاح شوند.

کد خبر 46178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد