فردیس | جلسه مناسب سازی شهرستان فردیس برگزار شد

سومین جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان فردیس روز سه شنبه مورخ هجدهم آبان ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری فردیس با حضور اعضاء این ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،در این جلسه «احمد محمدزاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تشکر از حضور اعضاء و مسئولین و کارشناسان ادارات به اهمیت موضوع مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و سالمندان اشاره کرد و از حاضرین در جلسه خواست نماینده ای برای این جلسات معرفی نمایند.
در این نشست اولویت های کلی مناسب سازی معابر شامل: یکپارچه سازی چهارراه ها و سه راه ها،دسترسی پذیری یکپارچه بلوارها، حاشیه های آن و رفیوژهای میانی و متناسب با خطوط عابر پیاده به همراه دو ردیف تایل سکه ای به عرض خط عابر در محل خطوط عابرپیاده، همسطح سازی پیاده راه ها (اولویت تایل در پیاده رو در کریدورهای عرضی، تایل سکه ای می باشد) و همچنین جمع آوری باغچه های معارض در مسیر تردد عابرین بررسی گردید.
دراین جلسه مهندس پرویزی معاون فنی عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس ضمن تشکر از حضور اعضاء ستاد تأکید کرد: اولویت های مناسب سازی باید در رأس امور قرار گیرد و مکان هایی که بیشترین تردد را دارند جزو نقاط مهم جهت مناسب سازی قرارگیرند.

کد خبر 46170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد