در رسانه/باید سطح برخورد و مقابله متناسب با سطح تهدیدات تغییر کند

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: در شرایط کنونی باید سطح برخورد و مقابله مناسب با سطح تهدیدات تغییر کند و در صیانت از اطلاعات و امکانات و حفظ حریم و سطح دسترسی به مجموعه حداکثر مراقبت انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس ضمن  گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: حسن توجه به زیرساخت ها آسیب پذیری را کم می کند و با وجود خیل کثیر دشمنانی که قصد آسیب به ما را دارند باید تمام فعل و انفعالات مد نظر باشد و با صلابت در محل خدمت گزاری به مردم حاضر باشیم.

او بیان کرد: در شرایط کنونی باید سطح برخورد و مقابله متناسب با سطح تهدیدات تغییر کند و در صیانت از اطلاعات،  امکانات و حفظ حریم و سطح دسترسی به مجموعه حداکثر مراقبت انجام شود که حوزه امور مددجویان در شرایط بحران، از آن جایی که وقوع حوادث دور از ذهن نیست باید سطوح کامل آمادگی در همه  ابعاد ایجاد شود. 

کشفی نژاد با اشاره به اینکه سهم دفاع تخصصی از کشور نباید نادیده گرفته شود،تصریح کرد: تقسیم مسئولیت ها و مشخص بودن وظایف در شرایط بحرانی و تجهیز واحدهای در معرض خطر از اولویت های بهزیستی فارس است که در حال حاضر تیم های محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس آمادگی خدمت رسانی به مردم استان در مواقع بحرانی را دارند.

 کمیته پدافند غیر عامل اداره کل بهزیستی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با حضور طزری مدیرکل اقتصادی و رفاه پدافند غیرعامل کشور و کاظم زاده مدیرکل پدافند غیر عامل بهزیستی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 46152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد