در رسانه/سطح برخورد و مقابله باید متناسب با سطح تهدیدات تغییر کند/اولویت بندی مراکز از منظر پدافند غیرعامل

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، کمیته پدافند غیر عامل اداره کل بهزیستی فارس با حضور طزری مدیرکل اقتصادی و رفاه پدافند غیرعامل کشور و کاظم زاده مدیرکل پدافند غیر عامل بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، در این نشست کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: حسن توجه به زیرساخت ها آسیب پذیری را کم می کند و با وجود خیل کثیر دشمنانی که قصد آسیب به ما را دارند باید تمام فعل و انفعالات مد نظر باشد و باصلابت در محل خدمت گزاری به مردم حاضر باشیم.
او در ادامه افزود: در شرایط کنونی باید سطح برخورد و مقابله متناسب با سطح تهدیدات تغییر کند و در صیانت از اطلاعات و امکانات و حفظ حریم و سطح دسترسی به مجموعه حداکثر مراقبت صورت گیرد، همچنین در حوزه امور مددجویان در شرایط بحران، از آن جایی که وقوع حوادث دور از ذهن نیست باید سطوح کامل آمادگی در همه ی ابعاد ایجاد شود.
مدیرکل بهزیستی فارس با بیان این که سهم دفاع تخصصی از کشور نباید نادیده گرفته شود گفت: تقسیم مسئولیت ها و مشخص بودن وظایف در شرایط بحرانی و تجهیز واحدهای در معرض خطر از اولویت های بهزیستی فارس است و در حال حاضر تیم های محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس آمادگی خدمت رسانی به مردم استان در مواقع بحرانی را دارند.
در ادامه این کمیته کاظم زاده مدیر کل پدافند غیر عامل بهزیستی کشور اظهار داشت :مراکز تحت نظارت بهزیستی باید از منظر پدافند غیرعامل سطح بندی شوند و با انجام مانورهای دوره ای حداکثر کارایی و آمادگی جهت مواقع بحران ایجاد شود.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 46151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد