۵۰ ویلچر سهم بهزیستی استان از طرح مثبت حرکت

طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین ۲۷۰۰۰ ویلچر معلولین مناطق کم برخوردار دربهزیستی شهرستان همدان با حضور مدیر کل بهزیستی استان ، معاون بنیاد پانزده خرداد ، معاونین حوزه های تخصصی، رئیس بهزیستی شهرستان و تعدادی از مددجویان جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان چهاردولی معاون بنیاد ۱۵ خرداد استان در این طرح گفت: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع میگردد.

وی خاطرنشان کرد: نکته جالب این حرکت، تولید این ویلچرها در یک مؤسسه خیریه است که کارگران و کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند و درواقع با همت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام، از ظرفیت معلولین برای خدمت‌رسانی به معلولین استفاده شده است و تمام این ویلچرها ایرانی و دارای استاندارد و از مواد مرغوب و باکیفیت هستند و ارزش هر ویلچر هم ۲ میلیون تومان است.

مدیر کل بهزیستی استان در این طرح با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است  سازمان  بهزیستی  است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما ده‌ها فعالیت و برنامه در بهزیستی داریم که مسؤولان اجرایی و مدیران سایر دستگاه‌ها و نیز شهروندان به درستی از آنها اطلاع ندارند و ما باید از هر فرصتی که پیش می‌آید برای معرفی و تشریح این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به جامعه استفاده کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود: از این ۲۷۰۰۰ دستگاه ویلچر سهم استان همدان به تعداد ۵۰ ویلچر میباشد که این ویلچرها در اختیار خانواده هایی که توان خرید ویلچر را ندارند قرار می گیرد

مهدی دیناری در پایان گفت: همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها با بهزیستی در این مسیر، یک وظیفه‌ است زیرا بهزیستی در خط مقدم سلامت اجتماعی است و همه‌ی مدیران و دستگاه‌های اجرایی میتوانند با همکاری و هماهنگی در جهت رفع مشکلات جامعه هدف تاثیر بسزایی داشته باشند

گقفتنی است در پایان این مراسم تعداد ۵۰عدد ویلچر به مددجویان جامعه هدف اهداءگردید.

50ویلچر سهم بهزیستی استان از طرح مثبت حرکت

50ویلچر سهم بهزیستی استان از طرح مثبت حرکت

50ویلچر سهم بهزیستی استان از طرح مثبت حرکت

50ویلچر سهم بهزیستی استان از طرح مثبت حرکت

کد خبر 46121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد