صدیقه انصاری سرپرست جدید بهزیستی شهرستان گرمسار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بهزیستی شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بهزیستی شهرستان گرمسار با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل، حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی  و حمید همتیان مسئول حراست اداره کل و پرسنل بهزیستی گرمسار برگزار شد.

در ابتدا  این  مراسم  علیرضا ایزدپور  مدیر کل بهزیستی  استان سمنان  ضمن  قدردانی  از خدمات و تلاش های ارزشمند  محمد نسیمی  در طول  دوران  مسئولیت  وی، سرکار خانم  انصاری را  از  پرسنل  با سابقه، پرتلاش  و  متعهد اداره کل و از بدنه کار شناسی شهرستان گرمسار برشمرده و  ابراز  داشتند : بهزیستی  شهرستان گرمسار با یک هزار و ۷۶۵ نفر مددجو به تفکیک  ۱۹۲ پرونده  در حوزه  اجتماعی،   یک هزار ۵۷۳  پرونده در حوزه  توانبخشی  و تحت نظارت داشتن  ۲ مرکز در حوزه اجتماعی،   ۴  مرکز  در حوزه  توانبخشی ، ۵ مرکز در حوزه  پیشگیری ،   ۶ موسسه خیریه  و با ۲۶ پرسنل در حال  ارائه  خدمات  به  جامعه  هدف  می باشد.

وی در ادامه تغییر  و تحول در سیستم  اداری  را امری اجتناب ناپذیر دانسته و افزودند : جابجایی ها باید در راستا ارائه خدمات مطلوب و نتیجه آن رضایت مندی جامعه هدف باشد و انتظار می رود سرپرست جدید شهرستان از کلیه منابع و ظرفیت های موجود در شهرستان به جهت ارتقاء سطح خدمات بهره گیرد.

ایزدپور در ادامه سخنان خود از رئیس جدید شهرستان خواست تا با افزایش بیش از پیش همکارهای برون سازمانی مسائل و مشکلات جامعه هدف را پیگیر و در این راه از هیچ کوششی دریغ و هیچ دست یاریگری را پس نزند.

در ادامه این جلسه با اهدای لوح تقدیری از خدمات و زحمات محمد نسیمی تقدیر و با تحویل ابلاغ، صدیقه انصاری بعنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان گرمسار معرفی شد.

کد خبر 46077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد