بازدید دادستان از مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان طلیعه مهر

بازدید شاهون وند دادستان مرکز استان و مدیر کل بهزیستی و کارشناسان دفتر اعتیاد از مراکز معتادان متجاهر و ماده ۱۶، تبصره ۲ زنان و مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان طلیعه مهر


 به گزارش روابط عمومی بهزیستی، دادستان مرکز استان و مدیر کل بهزیستی و کارشناسان دفتر اعتیاد از مراکز معتادان متجاهر و ماده ۱۶، تبصره ۲ زنان و مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان طلیعه مهر بازدید کردند.

شاهون وند دادستان مرکز استان خدمات بهزیستی در مراکز  روزانه و شبانه روزی  تحت نظارت  را مثبت ارزیابی کرد و از اقدامات مدیران،  مددکاران و کارشناسان این حوزه قدر دانی کرد.
دکتر یاری مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه میزان شیوع اعتیاد در استان بیشتر از میانگین کشوری است گفت: همین امر رسالت مراکز مرتبط در خصوص کنترل مصرف مواد مخدر در این استان را بیشتر می کند.
یاری در ادامه تصریح کرد، مراکز درمانی اعتیاد در لرستان اعم از کلینیک ها و مراکز اقامتی میان مدت مجوز دار (کمپ ها) مطابق استاندارهای لازم خدمات درمانی مورد نظر را ارائه می دهند اما بنا بر گفته پژوهشگران اجتماعی اقدامات این مراکز زمانی مصونیت درازمدت ایجاد می کند که هم جامعه عاری از شرایط تشدید کننده بازگشت به مصرف مواد مخدر باشد و هم شخص مددجو خود خواسته در جهت درمان گام بردارد

کد خبر 45970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد