کارگروه فرهنگی اجتماعی و امور خانواده شهرستان خاش برگزار گردید 

کارگروه فرهنگی اجتماعی و امور خانواده با حضور امام جمعه  ،فرماندار ،نماینده دادستان و دیگر اعضاء برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خاش ادریس تمندانی رئیس بهزیستی این شهرستان به اهمیت رصد آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت : ریشه یابی و پیگیری موثر آسیب های اجتماعی به طور جدباید در دستور کار دستگاه های اجرایی ،نهادها و اعضای کارگروه بمنظور ساماندهی آسیب های اجتماعی باشد .
تمندانی افزود : باتوجه به ارزیابی های بعمل آمده ،علیرغم اقدامات وتلاش هایی که در سال قبل ازسوی کلیه دستگاه های عضو کارگروه بدلیل نبود برنامه های مدون و جامع ،اثربخش و مطلوبی شاهد نبودیم .
دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی و امور خانواده اظهار داشت : طی بررسی ها و مطالعات متعددی که در سطح شهر انجام شده ،تقریبا 10محله و نقطه آسیب خیز شناسایی شده است که نیازمند چشم انداز و سندجامع توسعه اجتماعی با محوریت محلات است .
وی همچنین افزود: فرهنگ سازی ،اموزش مهارت های زندگی سالم و نشاط اجتماعی یکی از اولویت های این کارگروه است برای ایجاد فرهنگ سازی زندگی سالم و داشتن نشاط اجتماعی نیاز به اهتمام جدی دستگاه های عضو کارگروه است .
در ادامه صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش در خصوص دخیل کردن مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برگزاری دوره های آموزشی در مناطق حاشیه شهر تاکید کرد .   
 

کد خبر 45791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد