دامغان | جذب بیش از ۱۴ میلیارد ریال مساعدت نقدی و غیرنقدی خیرین  به مددجویان جامعه هدف شهرستان

عملکرد شش ماهه  اول  سال ۱۴۰۰ حوزه مشارکتهای مردمی شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش  مدیر  اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد شش ماهه  اول  سال ۱۴۰۰ حوزه مشارکتهای مردمی این شهرستان را بیان کرد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : حوزه مشارکتهای  مردمی این  شهرستان  شامل  مشارکتهای  مردمی،   مسکن  و اشتغال است که با چهار پرسنل در حال ارائه  خدمات  به  جامعه  هدف  بهزیستی  می باشد.

محمود زحمتکش در شش ماهه اول سال جاری با همکاری بهزیستی،   مراکز و همراهی خیرین چهارده میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جلب و جذب شد که این ارقام در بین مددجویان بهزیستی توزیع گردیده است

وی افزود : مبالغ جلب شده نیز در قالب بسته های معیشتی توزیع، که این بسته ها شامل چندین قلم کالای اساسی از جمله گوشت قرمز و سفید، ماکارانی، چایی، رب گوجه، برنج  ، قند و شکر بوده است.

وی تعداد اشتغال ایجاد شده را در شش ماهه اول سال جاری را ۳۵ نفر دانستند و بیان داشت که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲میلیارد و چهار صد میلیون  تومان وام خود اشتغالی در زمینه کشاورزی، دامپروری، آرایشگری، زنبور داری، خدماتی و ... به جامعه  هدف بهزیستی پرداخت گردیده است.

  

وی در پایان یکی از نیازهای ضروری جامعه هدف را تامین مسکن برشمرد و ابراز داشت : مبلغ ۵۰۰میلیون ریال در شش ماهه اول سال جاری  به تعداد ۱۱خانوار کمک بلا عوض و مبلغ ۱۸۰میلیون و سیصد هزار ریال در قالب انشعابات  آب، برق، گاز، عوارض ساختمان و پروانه ساختمان  به جامعه هدف  بهزیستی  پرداخت شده است.

کد خبر 45736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد