دربحرانها بیشترین آسیب متوجه جامعه هدف بهزیستی ونیازمندان است.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در سومین جلسه پدافند غیر عامل این اداره کل با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، جامعه هدف بهزیستی را با توجه به بحران هایی که اتفاق می‌افتد و بیشتر این آسیب متوجه آنان می‌شود را یک جامعه با شرایط خاص و ویژه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان در سومین جلسه پدافند غیرعامل ضمن نکو داشت این هفته وتبریک به همه همکاران سازمان،مدیران و پرسنل مراکز غیردولتی وجامعه هدف سازمان با ارائه تعاریفی از پدافند عامل وغیر عامل اظهار داشت:
   جامعه هدف سازمان بهزیستی با توجه به شرایط خاصی که دارند در مواقع بحران جزء اسیب پذیرترین اقشار می باشند ومی طلبد که نهادهای مرتبط در بحث پدافند غیرعامل وبحران استانداری توجه ویژه ای به این اقشار داشته باشند و با در اختیار قراردان منابع لازم به بهزیستی، زمینه برنامه ریزیهای لازم جهت اموزش جامعه هدف  ومداخلات به موقع سازمان را فراهم سازند.
وی با اشاره به برنامه ریزی بهزیستی استان در همه بخشهای سخت افزاری ونرم افزاری و با برشمردن بعضی کمبودهای اعتباری، خواستار توجه ویژه حوزه فن اوری به اموزش پرسنل در مراکزدولتی وغیردولتی شد.
 حسینی با توجه به قدیمی بودن اکثر ساختمانها وتاسسیات ادارات بهزیستی خواستار حساسیت بیشتر روسای شهرستانها در حفظ ونگهداری اموال منقول وغیرمنقول سازمان شد.
معاون پشتیبانی بهزیستی کرمانشاه با اشاره به شروع فصل سرما وبیماری کوید 19ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: لازم است تدابیرلازم در خصوص پیشگیری  از آنفولانزا در مراکز غیر دولتی برای جامعه مقیم  اندیشده  شود ودر اسرع وقت نسبت به واکسناسیون اقدام شود.
 وی نقش تسهیل گران میانی ومحلی رادر کاهش اسیبها بسیار مهم ارزیابی کرد وخواستار حداکثر استفاده از برنامه های سی بی ار شد.
حسینی خواستار نظارت بیشتر به مراکز مثبت زندگی شد وگفت: از مهمترین وظایف این مراکز ارائه خدمات در محل زندگی مددجویان میباشد وباید این مهم به انجام برسد.
وی در ادمه گریزی به نقش تیم های محب و اورژانس اجتماعی داشت و خواستار اموزش به روز وبرگزاری مانورها جهت حفظ امادگی پرسنل این مراکزبرای مداخله به موقع وارام سازی در مواقع بحران شد.
حسینی با توجه به نقش ارزشمند مددکاران خاطرنشان کرد که مددکاران در بازدیدهای منازل مددجویان حتما به بحث مقاوم سازی منازل مسکونی توجه کنند ودر این خصوص راهنمایی های لازم را ارائه نمایند ودر پایان ضمن تشکر از زحمات همه پرسنل پرتلاش بهزیستی استان وشرکای اجتماعی بعضی از اقدامات انجام شده در راستای شفافیت در حوزه های مالی واداری و حقوقی را تشریح کرد.

کد خبر 45705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد