پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی استان پرداخت شده است،گفت: متاسفانه برخی از بانک های استان هیچ گونه ابلاغ اعتبار و همکاری در این زمینه نداشتند.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی یکی از مهم ترین سیاست ها و دستورات است که تلاش های لازم به این منظور اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 210 نفر از افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل در استان معرفی شدند، افزود: از این تعداد ۱۱۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و بقیه در حال پیگیری هستند.

وی در خصوص مبلغ کل وام ها و تسهیلات اعطا شده گفت: ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات جهت اشتغال زایی برای 210 نفر در نظر گرفته شده است که تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به 115 نفر پرداخت شده است.

عرب نژاد در ادامه گلایه کرد: متاسفانه برخی از بانک ها در استان هیچ گونه ابلاغ اعتبار و همکاری در خصوص پرداخت تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی نداشته اند که امیدواریم با اضافه شدن ابلاغ اعتبارات در این بانک ها، معرفی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان جامعه ی هدف بهزیستی سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: معلولیت، محدودیت نیست و با تامین اعتبارات و تسهیلات لازم برای اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی می توانیم استعدادهای این افراد را شکوفا کنیم.

کد خبر 45604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد