پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان گیلان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان در پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل ( با شعار پدافند غیر عامل ، ایران پایدار ) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از کم هزینه‌ترین، ساده‌ترین و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک ملت در مقابل دشمنان است و جمهوری اسلامی ایران به سبب شرایط خاص ژئوپلیتیکی، همواره در معرض انواع تهدیدات داخلی و خارجی قرار دارد، براین اساس، بهترین و اثربخش ترین راه مقاوم سازی در مقابل تهدیدات، استفاده از پدافند غیرعامل است چرا که با اتخاذ تدابیر اساسی و مقاومت مدبرانه در مواقع بروز بحران کشور را در برابر حملات مصون می‌دارد.

هفته پدافند غیرعامل فرصت خوبی خواهد بود تا تمام مسئولان و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و با توجه به اثرات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در ایران و جهان موجب کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه کشور خواهد شد.

اینجانب فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ‌سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 45566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد