بازدید معاون امور توانبخشی بهزیستی استان از مراکز نگهداری توانخواهان ذهنی شهرستان صومعه سرا

دکتر قاسمیان معاون امور توانبخشی بهزیستی استان گیلان و نسیم دوست ؛ ریاست اداره بهزیستی صومعه سرا ، در راستای نظارت بر خدمات دهی بهتر مراکز نگهداری ، حفظ اصول و رعایت دستور العمل های بهداشتی و ایمنی فضا از تعدادی از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان صومعه سرا بازدید و با مسئولین این مراکز گفتگو کردند.

در این بازدید که کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی نیز حضور داشتند از بخش های مختلف مراکزشبانه دیدن وضمن مرور اقدامات و فعالیت های انجام شده به بررسی روند فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه پرداختند .

معاون توانبخشی بهزیستی گیلان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل مراکز تحت نظارت این اداره در کنترل بیماری کووید ۱۹ گفت: حفظ سلامت افراد مقیم مراکز در برابر بیماری کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی، ارائه خدمات رسانی مناسب به افراد مقیم می بایست در دستور کار مراکز قرار گیرد.

دکتر قاسمیان خاطر نشان کرد: با تدوین راهکارها و دستورالعمل های متناسب با حوزه های کاری متنوع و رصد و نظارت ضوابط اجرایی این دستورالعمل ها شرایط حاکم بر مراکز تحت نظارت تاکنون مطلوب ارزیابی و با مشکل حادی مواجه نشده ایم .

وی  ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز نگهداری افزود: همچنین از زمان شروع ویروس کرونا حوزه توانبخشی در چند نوبت بازدیدهایی را به صورت حضوری و آنلاین از مراکز انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 45554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد