«علی محمد قادری» ، رئیس سازمان بهزیستی کشور شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «علی محمد قادری» را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد. در این حکم آمده است: جناب آقای علی‌محمد قادری با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید. حجت‌الله عبدالملکی قادری مسئولیت‌هایی همچون مدیرعاملی هلدینگ سیاحتی، مراکز تفریحی و حمل و نقل پارسیان (هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان) را در کارنامه دارد. او همچنین در سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران فعالیت داشته است. قادری در نوروز سال ۱۳۸۸ شمسی به مدیر کلی بهزیستی استان همدان منصوب شد. البته او سابقه مدیرکلی بهزیستی استان تهران را نیز در کارنامه دارد. گفتنی است پیش از این، دکتر وحید قبادی دانا از ۵ دی ماه ۱۳۹۷ تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بهزیستی کل کشور بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «علی محمد قادری» را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

در این حکم آمده است: 

جناب آقای علی‌محمد قادری

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق  و موید باشید.

حجت‌الله عبدالملکی

قادری مسئولیت‌هایی همچون مدیرعاملی هلدینگ سیاحتی، مراکز تفریحی و حمل و نقل پارسیان (هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان) را در کارنامه دارد. او همچنین در سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران فعالیت داشته است.

قادری در نوروز سال ۱۳۸۸ شمسی به مدیر کلی بهزیستی استان همدان منصوب شد. البته او سابقه مدیرکلی بهزیستی استان تهران را نیز در کارنامه دارد.

گفتنی است  پیش از این، دکتر وحید قبادی دانا از ۵ دی ماه ۱۳۹۷ تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بهزیستی کل کشور بود.

کد خبر 45486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    با سلام ریس بهزیستی کشور آقای علی محمد قادری خوشحالیم از اینکه ریس بهزیستی شدید خدارور شکر ... ببخشید حدود ۵ ساله برای سمعک اداره بهزیستی نامه نوشتم و چندین بار حضوری پیگیرش شدم هیچ جواب درستی ندادند و نمیدن فقط ۵ ساله امروز فردا میکنند در اثر تصادف موتور یواشم میرفتم چادر زنم رفت تو چرخش اتفاق افتاد گوش راستم رکش پاره شده نمیشنود به جهنم ولی صدای صوت وزوزش خیلی آزار اذیتم میده دورست نزدیگ به بیست ساله همه دکترا رفتم گفتند فقط سمعک علاجشه ... و برای جهزیه دخترم نامه نوشتم و مدارک خواستند دادم برای کمک جهزیش آخرش گفتند ۵۰۰هزار می تونیم کمک‌کنیم اخه ۵۰۰هزار الان یک دست استکان میدن ؟ سرپرست خانواده ۵ نفره هستم سه عنوان معلولیت شدید دارم گوش راستم _دست راستم_و اعصاب روان رنج‌ میبرم برایم حق برستاری که مستحقش هستم واریز نمیشه و چندین ساله بدون خونه اجاره نشینم آجزانه درخواست میکنم این چند مورد مرا پیگیری کنید تا کمی مسکلاتمان حل کردد با کد ملی خودم 1580791786 خواهشمندم پیگیری کنید با تسکر فراوان

    پاسخ سایت: با سلام و خدا قوت و ممنون از ارتباط شما لطفا مطالب مذکور را در قالب یک درخواست به مدیر کل بهزیستی استان سمنان بنویسید و به شماره خط 02333463738 دفتر مدیریت بهزیستی استان سمنان فاکس نمائید.

خدمات الکترونیک پرکاربرد