نظرآباد | کار گروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان خانواده به دبیری بهزیستی نظرآباد برگزار شد

امروز چهارشنبه مورخ پنجم آبان ماه اولین جلسه کار گروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان خانواده به دبیری بهزیستی نظرآباد با حضور مهندس شفیعیان معاون اجتماعی سیاسی فرمانداری،ناصر زمانی رئیس بهزیستی نظرآباد و جمعی از رؤسا و نمایندگان ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،در این جلسه «ناصر زمانی» رئیس بهزیستی نظرآباد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده توسط اعضاء کارگروه پیرو مصوبات تعیین شده جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه و تعدادی از نمایندگان نیز در این خصوص عملکرد خود را بصورت شفاهی بیان داشتند.

مهندس شفیعیان معاون اجتماعی سیاسی فرمانداری نظرآباد توجه ویژه مربوط به موضوعات و مسائل آسیب های اجتماعی را از کلیه ادارات خواستار شد ودر خصوص فرهنگ سازی نحوه استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی از کلیه دستگاههای دولتی نقش پررنگ و مثمر ثمر را خواست.

اهم مصوبات از قبیل تعیین برش شهرستانی مبنی بر آموزشهای پیش از ازدواج و ارائه گزارش جامع توسط ادارات مربوطه، تبلیغ و تشویق جامعه هدف و مراجعین به انجام واکسیناسیون ، اختصاص تابلو های شهری مبنی بر ترغیب افراد به واکسینه شدن در سطح شهر.

کد خبر 45484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد