نهادینه‌سازی الگوی ایرانی_اسلامی خدمت و حمایت به جامعه هدف همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص دکتر «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف بنمایم، گفت: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگان‌هایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می‌بینیم، گفت: خداوند لایزال و محبوب قلوب را به بزرگی جلالش با کمی توانم می‌ستایم. سپاس می‌گویم و می‌بالم به بندگی معبودی که صبرش بر بندگان و اغماضش عین حکمت و جزاو عقوبت‌اش در دو جهان مایه مسرت و بخشش بندگان است. اصل بشر مفتخر است که در دایره آفرینش در چنان مقام و منزلتی قرار گرفته که اذن سخن گفتن و عبادت ذات اقدس اله را یافته و در چرخه گسترده خلقت اجازه عاشقانه خواندن معبود خودش را کسب کرده است. احد واحد چنان بار آنی را به مخلوق خود داده تا اندیشه و نیت‌اش را ثواب و عملش را برکت و جد و جهدش را آنگاه که در دایره قرب الهی بشد، ماجور می‌دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این همه لطف و کرم شکرانه‌ای دارد در جهان و مسئولیتی می‌آفریند که پاسخ‌اش را در دو دنیا بازمی‌ستاند. ما مسلمین، شیعیان و ولایتمداران توفیق مضاعفی یافته‌ایم در دوران کوتاه حیات خود از موهبت‌های کثیر الهی که همانا توسل و تمسک به ائمه اطهار علیهاالسلام و آشنایی با سیره نبوی و خلق محمدی و نور معرفت و کلام‌الله هست را بهره بریم. درود و سلام به روح ملکوتی پرفتوح حضرت امام راحل و شهیدان شاهد و مدافعان عصر نبوی و علوی در سرزمین حجاز تا شهدای زینبی در سرزمین شام. خواهران و برادران ایمانی من امروز گفتار، کردار و قدم‌های ما آورده‌هایی است که به پیشگاه الهی تقدیم کنیم و در منظر آل‌الله حضرت ولی عصر (عج) قرار می‌دهیم.

وی، افزود: زندگی بسیار ساده و شیرین است، هرگاه بر مدار بی‌منت خدمت به خلق آرامش و شادی روح و ساده و عمیق زیستن استوار است. کار و تلاش در سازمان بهزیستی حکایتی بلند از پیوند کار و عاطفه، اعتقاد و عمل و سختی و ملایمت است. کاری که شما عزیزان در مسیر مقصود به آن عمل می‌کنید اگر برخواسته از جوشش احساسات و عواطف پاک شما عزیزان صبر ناب و از خود گذشتگی شما نباشد تحقق‌یافتنی نیست و عمل شما اگر آمیخته با دعای خالص و تبسم مهربانتان نباشد آثاری در پی نخواهد داشت. سختی‌های دیدن اشک‌های یتیمی، سفره‌ای تهی و جانی شکسته و زن و دختری تنها مانده با لبخندهای کریم و دلداری‌های مهربانانه کجا میسر است.

قادری، گفت: کار در این مجموعه جزء با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمی‌نشیند. به لطف مقام عالی وزارت مردم امانتی را قبول کردم تا  ان‌شاءالله بتوانم در معیت نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی کشور با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان انقلابی بتوانم در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف را که به حق صاحبان اصلی این انقلاب هستند، بنمایم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

کد خبر 45482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =