شمیرانات| اجرای طرح واکسیناسیون در مراکز اقامتی ترک اعتیاد

تعداد ۲۳۰ نفر از مددجویان  مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با سوء مصرف مواد مخدر مرحله اول واکسن کرونا  را دریافت نموده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات از اجرای طرح واکسیناسیون جمعی شهید سلیمانی در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با سوء مصرف مواد مخدر خبر داد.

علیرضا عمادی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای اجرای طرح واکسیناسیون جمعی همه اقشار جامعه با پیگیری های مکرر و مذاکرات پی در پی موفق به برقراری ارتباط با سپاه ناحیه جماران  شد که این امر موجب تشکیل تیم تزریقات کاملاً مجهز و بصورت سیار گردید.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات گفت: هدف از تشکیل تیم مذکور با قابلیت سیار بودن را با توجه به اقامتی بودن مراکز و ممنوعیت خروج مقیمان، و انجام تزریقات به صورت کاملا بهداشتی و اصولی در محل مرکز انجام دانست که این مهم با اعزام تیم متشکل از کادر تزریقات سایت شهدای مدافع حرم شمیرانات به مراکز معین شده توسط دفتر اعتیاد واحد امور پیشگیری بهزیستی شمیرانات انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده از سوی تیم تزریقات، تعداد ۲۳۰ نفر مرحله اول واکسن کرونا را در  ۷ باب مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با سوء مصرف مواد مخدر دریافت نموده اند که مقرر گردیده در صورت حضور افراد مقیم در مراکز تا فرا رسیدن زمان دریافت مرحله دوم تیم مذکور اعزام و تزریقات به همان شیوه انجام پذیرد.

گفتنی است؛ در شهرستان شمیرانات تعداد ۹ باب مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با سوء مصرف مواد مخدر دارای مجوز رسمی و رتبه های تعیین شده بر اساس میزان کیفیت و کمیت در عملکرد در ارائه خدمات به جامعه هدف از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران، فعالیت می نمایند.  

مدیر بهزیستی شمیرانات ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه جماران، از گروه تزریقاتی اعزامی نیز قدردانی بعمل آورد.

کد خبر 45457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد