کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی گیلان

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی نوعدوستانه هزینه ۱۰ دستگاه تبلت را برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی گیلان تقبل نمود.

علیرضا جهانبخش که متولد شهرستان رودبار گیلان می باشد و اکنون عضو تیم ملی فوتبال باشگاه فاینورد هلند است  در هنگام تعطیلات فصل لیگ هلند  با حضور در اداره بهزیستی رودبار  و دیدار با  مدیرکل  بهزیستی گیلان  قول مساعد برای تهیه تعدادی تبلت دانش آموزی را برای محصلان خانواده های تحت پوشش را داده بودند که اکنون با آغاز سال آموزشی مبلغ مورد نظر را برای ۱۰ تبلت به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی گیلان واریز نمودند.
 مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از این ورزشکار ارزشمند گفت: جهانبخش صحنه قهرمانی را تنها به میدان ورزش خلاصه نکرده و نام خود را در میدان نیکوکاری و نوعدوستی نیز جای داده است. دکتر نحوی نژاد بیان داشت وی علاوه بر تامین هزینه  تعدادی تبلت،  پیراهنی که با آن در برابر آرژانتین  درجام جهانی  ۲۰۱۴ بازی نمود نیز به بهزیستی برای امور نیکوکاری اهدا نمود.
دکتر نحوی نژاد عنوان داشت : جهانبخش همواره به عنوان یک ورزشکار ملی کمک هایی به خانواده هایی که دچار بیماری  و یا مشکلات هستند به انجام رسانده است
در پایان مدیرکل بهزیستی گیلان از کلیه ورزشکاران سطح اول گیلان که در عرصه های ملی  و بین المللی فعالیت می کنند، درخواست نمود همراه خانواده های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی گیلان باشند زیرا با حمایت مادی و معنوی به خصوص حضور آنان در مراکز تحت نظارت بهزیستی باعث خوشحالی زاید الوصفی  برای ایتام و معلولین  شده و انگیزه های زیادی برای تلاش آنان در عرصه های جامعه ایجاد می کند

کد خبر 45455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد