تهیه گزارش تحلیلی از وضعیت موجود راهگشای ارتقاء خدمات

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونین حوزه های تخصصی و مسئولین دفاتر بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بهزیستی با اشاره به ارتقای ۱۸ رتبه ای بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی، گفت: انتظار می رود درسالجاری با ارائه برنامه عملیاتی در جهت رسیدن به شاخص های جشنواره تلاش بیشتری شود.

نرگس عسگری افزود: سلامت اداری و شفاف سازی انجام امور، موضوعی است که باید در تمامی حوزها  اجرایی و نظارت گردد و از جمله مهمترین وظیفه مهم مسئولین است و در همین راستا باید به سوی الکترونیکی نمودن فعالیتها گام برداشت.

وی اظهار داشت: از آنجایی که اداره کل بهزیستی استان دارای بیشترین مراجعه کننده می باشد باید میزخدمت اداره در جهت حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و بر مبنای تسهیل در روند امور باشد و تقویت میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: شناسایی گلوگاه های فسادخیز از جمله اقدامات دیگری است که در جلوگیری از فساد اداری تاثیرگذار است.  تا بر اساس شناسایی این نقاط بحرانی، برنامه‌ها را با هدف مبارزه، جلوگیری و پیشگیری از فساد و حاکم کردن عدالت تدوین کنیم.

کد خبر 45435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد