در رسانه| رادیو بهزیستی موج همدلی از فردا مهمان همدانی‌هاست

ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: بر اساس توافقنامه سازمان بهزیستی با صداوسیمای مرکز همدان، برنامه رادیو بهزیستی از فردا ۴ آبان‌ماه تا پایان سال، به صورت روزانه و در ساعت ۱۲:۴۵ از موج رادیو همدان پخش خواهد شد.

مهدی دیناری در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: مردم می‌توانند با شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۸۱۱ با رادیو بهزیستی در ارتباط باشند و مشکلات خود را با مسئولان و مدیران این حوزه در میان بگذارند، علاوه بر این در روز افتتاحیه مدیرکل بهزیستی استان و در دیگر روزها معاونین و کارشناسان صحبت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رادیو بهزیستی یک برنامه دو طرفه میان مردم و مسئولان حوزه بهزیستی همدان است، افزود: هدف از راه‌اندازی این برنامه، دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان و مدیران و حل بهتر مشکلات هم‌استانی‌ها است.

دیناری اضافه کرد: همچنین امیدواریم با پخش این برنامه جامعه هدف حق و حقوق خود را شناخته و با اطلاعاتی که توسط کارشناسان داده می‌شود مسیر رسیدن به خواسته‌هایشان هموار شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه هدف دیگر این برنامه شناساندن سازمان بهزیستی به مردم است، تصریح کرد: به عنوان نمونه در برنامه رادیو بهزیستی شهروندان با مسیرهای گرفتن فرزندخواندگی و مسائلی از این دست آشنا می‌شوند.

کد خبر 45407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد