تسهیلگران محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه رباط کریم تقدیر شدند

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در مراسمی از زحمات تسهیلگران محلی موسسه منادیان امید فردا با مدیریت ربابه حسن پور که جلب مشارکت های مردمی بالایی در استان تهران دارند، با اهدا لوح سپاس، تقدیر ویژه به عمل آورد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم در این مراسم تسهیلگرانی از ۲۰ روستا و محلاتی که قبلا روستا بوده و اکنون در محدوده ی شهری هستند، تقدیر کرد.

خادم با بیان اینکه برای جذب نیرو در حوزه مددکاری اولویت با تسهیل گران است، اظهار داشت: در این خصوص پیگیری و مکاتبات لازم را با سازمان بهزیستی کشور انجام داده و در تلاش هستیم تا حصول نتیجه در قالب مراکز مثبت زندگی، افزایش حق ایاب و ذهاب و یا بیمه تسهیل گران، قدردان زحمات این عزیزان باشیم.  

وی فرایند انتخاب تسهیلگران را بر اساس شاخص های اعلامی اداره کل بهزیستی عنوان و تاکید کرد: انتخاب نفرات برتر از سوی انجمن تسهیلگران استان تهران بر اساس معیار و شاخص های اعلام شده، شامل عملکرد موثر در زمینه تحقق مولفه های برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه (سلامت، آموزش، معاش، اجتماعی و توانمند سازی) جذب مشارکت های مردمی، چاپ مقاله در نشریات توانبخشی کشور، ارائه ایده خلاقانه، ایجاد اشتغال برای معلولان تحت پوشش و برقراری تعامل موثر با ارگان های دولتی و غیر دولتی انجام شده است.  

رئیس بهزیستی رباط کریم نیز در این مراسم با بیان اینکه تسهیل گران، بهزیستی های کوچک متحرک هستند، تصریح کرد: دوستان تسهیلـگر با ایفای نقش عالمانه در عرصه آموزش، آگاه سازی و توانمند سازی و همراه کردن جامعه محلی با اهداف بهزیستی بویژه در حوزه توانبخشی به عنوان بهزیستی های کوچک متحرک به ما کمک می کنند.  

مهکی، تسهیلگران را از شرکای اجتماعی فعال برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه دانست و خاطر نشان کرد : این افراد خالصانه، پرتلاش و بدون هیچ چشم داشتی تمام خدمات  توانبخشی را در همه نقاط شهرستان به عنوان نمایندگان بهزیستی به صورت جهادی پیگیری و دنبال می کنند.

کد خبر 45405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد