مرکز ملاقات کودکان طلاق در زاهدان به بهره برداری رسید

مرکز ملاقات کودکان طلاق تحت عنوان مرکز مهر خانواده در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان مرکز ملاقات کودکان طلاق تحت عنوان مرکز مهر خانواده در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید .

دکتر عزیز اله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در آیین بهره برداری این مرکز اظهار داشت : این مرکز با همکاری بین بخشی معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری ، نیروی انتظامی و اداره کل بهزیستی استان در راستای کاهش آسیب های ناشی از وقوع طلاق راه اندازی شده است .

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مساله پیشگیری سرمایه گذاری بلند مدت در امور اجتماع محور جامعه می باشد گفت : مداخلات تخصصی روانشناختی در این مرکز در محیطی امن و بدور از تعارض با هدف مدیریت روابط زوجین پس از وقوع طلاق و همچنین یافتن راهی برای بازگشت زوجین به زندگی مشترک انجام خواهد شد .

دکتر عزیزاله جهان تیغ ضمن تاکید بر افزایش اینگونه مراکز در سطح استان خاطر نشان کرد : اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با بکار گیری کلیه امکانات خود و مجتمع سازی کلیه مراکز مداخله ای آسیب های اجتماعی در راه پیشگیری و مداخله های تخصصی اجتماع محور همواره در تلاش است تا شرایط زیستی بهتر را برای آحاد مردم استان فراهم کند .

کد خبر 45384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد