پاکدشت| دیدار فرماندار با ورزشکار موفق تحت پوشش بهزیستی

فرماندار شهرستان پاکدشت با ورزشکار موفق اکبر قربانی توانخواه پاکدشتی در مسابقات پارابدمینتون و تنیس با ویلچر بهزیستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت،   در این دیدار یوسفی جمارانی  به همراه محمود برزگر با ورزشکار موفق  معلول پاکدشتی در مسابقات پارابدمینتون و تنیس با ویلچر در شهرستان پاکدشت دیدار کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: ورزش با افزایش اعتماد به نفس، پل ارتباطی معلولین با جامعه است و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.

یوسفی جمارانی در ادامه با بیان اینکه بستر سازی برای تمام معلولین و جانبازان دارای اهمیت روزافزون و البته لزوم همکاری همه جانبه ارگانها در زمینه توانمند سازی جهت شکوفایی استعدادهای افراد معلول تاکید کردند و افزود: معلولیت نباید منجر به محدودیت شود و این عزیزان توانخواه چه بسا استعدادهایی شگفت در زمینه های مختلف دارند که باید شکوفا شود و برای دستیابی به این امر باید از طرف تمام ارگانها و نهادها و و جامعه حمایت شوند.

فرماندار در ادامه بیان کرد: البته آنچه که در این میان همه مشکلات این توانخواهان حایز اهمیت است اراده، توکل، پشتکار و خودباوری معلولان است که بسیاری از غیرممکن ها را ممکن می سازند.

در ادامه این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت  با اشاره به اینکه در مسابقات انفرادی کلاس w.h.۲ اکبر قربانی  مقام دوم  و در قسمت تیمی مقام اول را کسب کرده اند و در رشته تنیس با ویلچر که به نمایندگی از شهرستان پاکدشت در تیم استان تهران در این مسابقات حضور داشتند توانستند موفق به کسب مقام سوم دست یابند.

محمود برزگرافزود: چه بسا افراد معلولی که علیرغم مشکلات جسمانی ثابت کردند که توانایی هایشان به مراتب بیشتر از افراد به ظاهر سالم است، آری ثابت کردند که با بال شکسته پریدن هنر ماست.

کد خبر 45371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد