خدمت در حوزه توانبخشی قابل ستایش است

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در جشن کارکنان این حوزه که به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) فعالیت در این حوزه را ستودنی برشمرد و خاطرنشان کرد: هر اندازه تلاش و اهتمام در رفع نیاز محرومان صورت پذیرد، بی شک میزان ستایش و ستودن کارکنان نیز افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ سید احمد خادم در این جشن با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی (ص) برای تکمیل  تکریم اخلاق و کامل نمودن حسن خلق مبعوث شدند، اظهار داشت: رسالت امت و ابلاغ پیام پروردگار به مردم دنیا کاری بسیار بزرگ است که  
پیامبر گرامی اسلام برای آن تلاش فراوانی کرد.

خادم در ادامه بیان داشت: در حوزه توانبخشی با بهترین شیوه با هم نوعان تعامل داریم و بهترین ارتباطات را بر پایه حسن خلق می گیریم و خدمت در حوزه توانبخشی قابل ستایش است.

خدمت در حوزه توانبخشی قابل ستایش است

وی افزود: علیرغم شرایط خاص کرونایی این روز را به بهانه کنار گذاردن آلام و دل سپردن به وحدت و همدلی و لبخند زندگی این جشن را هر چند کوچک، تدارک دیدیم.

خادم ادامه داد: استفاده کردن از موهبت زندگی و تلاش برای تجلی بهترین ها، امروز بهانه ای برای تالیف قلوب است که البته تا پیش از این بسیار زیاد بوده ولی باید گسترش یابد.

وی با اشاره به برنامه هایی که در حوزه مراکز نگهداری و طرح های مبتنی بر جامعه، اضافه کرد: در زمان همکاری ما با یکدیگر، فعالیت های بسیاری صورت گرفته و به خوبی هم رسانه ها منعکس شده که بیانگر همدلی و کوشش جمعی کارکنان حوزه توانبخشی استان تهران است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: خدای رحمان را شاکرم که در آخرین سالهای خدمت، توفیق حضور در جمع شما را یافتم.

گفتنی است؛ در این جشن، حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در پایان نیز لوح سپاسی از سوی خادم به مسئولان برخی دفاتر نمونه این حوزه داده شد.

خدمت در حوزه توانبخشی قابل ستایش است

کد خبر 45369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد