تنگستان|نشست هم اندیشی بهزیستی و فنی و حرفه ای تنگستان برگزار شد

بمنظور رفع موانع اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف نشست هم اندیشی بهزیستی و فنی و حرفه ای تنگستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان تنگستان نشست هم اندیشی  رفع موانع اشتغال و توانمدسازی مددجویان بهزیستی در زمینه مهارت آموزی با حضور جمالی رئیس اداره بهزیستی تنگستان و  پوزش رئیس اداره فنی و حرفه ای ش تنگستان در  اداره فنی وحرفه این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه  رئیس اداره بهزیستی تنگستان عنوان گفت:که بهزیستی با اجرای برنامه های گوناگون مهمترین رویکرد خودرا توانمندی افراد تحت حمایت در حوزه های مختلف می داند.
 وی افزود؛ که این مهم محقق نمی شود مگر با آماده نمودن جامعه هدف و هدایت آنها به سمت فراگیری مهارتهای فنی و حرفه آموزی براساس پتانسیل های بومی هر منطقه و لزوم شرکت در دوره ای آموزش فنی و حرفه ای ,تا پس از کسب مهارت با حمایت سازمان بهزیستی بتواند در ایجاد اشتغال پایدار قدم بردارند.
جمالی ادامه داد: این حمایتها فقط در قالب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خلاصه نمی شود بلکه سرمایه کارو مشوق های بیمه ای  در قالب خویش فرمایی و کار فرمایی و جبران کارائی معلولین  به آنها پرداخت می گردد.
در این نشست  پوزش رئیس فنی و حرفه ای ضمن اعلام آمادگی فنی و حرفه ای جهت ارائه آموزشهای مصوب این مرکز  و رشته مرتبط براساس نیازمندهای بومی و منطقه ای و توانایی جامعه هدف بهزیستی , عنوان نمودند در کنار بهزیستی جهت توانمندسازی مددجویان  و ایجاد اشتغال پایدار خواهند بود.

کد خبر 45356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد