باخرز| تقدیر مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری از عملکرد ۲ مرکز بهزیستی در باخرز

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در بازدید یک روزه از باخرز، از ۲ مرکز تحت نظارت بهزیستی در این شهرستان بازدید و از عملکرد بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی باخرز، رئیس بهزیستی شهرستان در این دیدار با اشاره به آسیب‌های حوزه خانواده در این منطقه گفت: با توجه به رصدهای انجام شده، آسیب های طلاق، اعتیاد و کودک همسری از مهم‌ترین تهدیدهای بنیان خانواده در سطح شهرستان است که کاهش این آسیب‌ها، عزم جدی همه دستگاه‌های متولی حوزه آسیبهای اجتماعی را می‌طلبد.

قاسم وفادار به اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح مداخله در طلاق، آموزش خانواده، پیش از ازدواج، فرزند پروری و پیشگیری از اعتیاد از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی در سطح شهرستان باخرز بوده که توسط مراکز تحت نظارت این نهاد و در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده انجام می‌شود.

وی پیشنهاد بومی سازی برنامه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در سطح استان را مطرح کرد که به گفته او می تواند نقش موثر تری در بازخورد برنامه های اجرا شده داشته باشد.

مدیر کل دفتر زنان استانداری خراسان رضوی نیز در این بازدیدها، با اشاره به نقش موثر مراکز بهزیستی در کاهش آسیبهای حوزه خانواده اشاره و خواستار تداوم این خدمات در سطح شهرستان شد

طاهره طهماسبی عنوان کرد: در تدوین برنامه های استانی از نظرات کارشناسی بهزیستی استفاده خواهد شد.

کد خبر 45326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد