فیروزه | ۸۰ درصد پرونده‌های بهزیستی فیروزه به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است

کارگاه آموزشی-توجیهی مراکز مثبت زندگی در جهت توانمند سازی و افزایش اطلاعات مسئولین فنی و مددکاران این مراکز در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان فیروزه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرستان فیروزه این کارگاه با هدف آشنایی مراکز مثبت زندگی با مباحث مختلف حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری،cbr، اشتغال، مسکن دانشجویان و بهزیستی به مدت ۸ ساعت طی یک روز برگزار شد.

رئیس بهزیستی فیروزه در این کارگاه گفت: مراکز مثبت زندگی باید فعالیت ها و اقدامات را به سمت و سویی ببرند تا ارائه خدمات در این مراکز باعث ایجاد تغییر و دگرگونی ملموس در زندگی شخصی و اجتماعی جامعه هدف گردد.

سپس کارشناسان فعال در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت ها ی مردمی قوانین و دستورالعمل های تخصصی و انتظارات و اهداف مد نظر سازمان  از این مراکز را بیان کردند.

در انتهای جلسه، کارشناسان بعد از پاسخ به سوالات شرکت کنندگان، به تشریح مشکلات و چالش‌های خود در مراکز  مثبت زندگی پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

در حال حاضر ۲ مرکز مثبت زندگی در شهرستان مشغول فعالیت هستند و ۸۰ درصد پرونده خانواده های تحت حمایت بهزیستی به این مراکز واگذار شده است.

کد خبر 45325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد