پیام تبریک مدیر کل بهزیستی گیلان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد طی پیامی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم سلام

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

 نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی اتحاد و وحدت دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است.

پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه، متعالی ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد و امروز مسلمانان می بایست با بکارگیری دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی (ص) جامعه اسلامی را به قلل رفیع افتخار و عزت نائل سازند.

اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم هفته وحدت به فرصتی تاریخی برای نزدیکی هر چه بیشتر امت اسلامی تبدیل شود

کد خبر 45300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد