قرچک| ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مددجویان بهزیستی

نشست مشترکی بین رئیس، مسئولان توانبخشی و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی قرچک و مدیران بیمارستان شهید ستاری در راستای ایجاد تعامل و همکاری بیشتر در ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی در این نشست، ضمن اشاره به نقش بی بدیل و ارزشمند کادر درمان در ارائه خدمات تخصصی به مردم در دروان پر مخاطره کرونا، از تیم مدیریت، کادر پزشک، پرستار و مددکاری بیمارستان قدردانی کرد و در ادامه با اشاره به آسیب پذیری جامعه هدف سازمان بهزیستی، اظهار داشت:  همکاری بیشتر مدیریت بیمارستان و بخش مددکاری بیمارستان در فرایند ساماندهی موارد افراد بی خانمان، مجهول الهویه و معلولان با این اداره مورد انتظار است و پیشاپیش بابت آن تشکر می کنیم.

وی افزود: مواردی از قبیل کودک آزاری، همسر آزادی اقدام به خودکشی به اورژانس اجتماعی ارجاع گردد تا زمینه مداخلات سریع و تخصصی فراهم گردد.

مدیر بیمارستان شهید ستاری نیز در این نشست ضمن قدردانی از اداره بهزیستی قرچک به ویژه اورژانس اجتماعی در ماموریت ها و رسالت های خود بر همکاری و هماهنگی بیشتر بین این دو دستگاه تاکید داشت و خاطرنشان کرد: بررسی مددکاری تیم اورژانس اجتماعی از وضعیت خانواده  افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات درمانی برخوردار می شوند را مورد انتظار است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست توسط رئیس بهزیستی قرچک با اهداء لوح سپاس از زحمات و پیگیری های مدیر، رئیس، مسئولان حراست، اورژانس و مددکاری بیمارستان شهید ستاری برکت قرچک قدردانی شد.

کد خبر 45276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد