شهریار| دیدار فرماندار شهریار با ورزشکاران جانباز و معلول

فرماندار شهریار طی نشستی با ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان شهریار دیدار کرده و بر لزوم حمایت از قهرمانان و رفع مشکلات جامعه ورزشی معلولان تاکید کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان شهریار، به مناسبت هفته تربیت بدنی، ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول شهرستان شهریار با طاهری فرماندار شهریار دیدار کردند.

در این جلسه، مسائل و مشکلات مرتبط با ورزش جانباز و معلولان شهرستان مطرح و ورزشکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

فرماندار شهریار در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، گفت: حضور شما عزیزان در عرصه ورزش باعث فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط در جامعه معلولان خواهد شد و قطعا با احصا مشکلات و به کارگیری ظرفیت شهرستانی، در راستای حل مسائل و بهبود وضعیت ورزش جانبازان و معلولان شهرستان شهریار گام خواهیم برداشت.

نورالله طاهری تصریح کرد: وجود ۸ هزار نفر جانباز و معلول در شهرستان شهریار مسوولیت مهمی را برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی این عزیزان بر دوش مجموعه اداری شهرستان می‌گذارد که بایستی با همراهی تمام ادارات از جمله مدیریت‌های شهری صورت پذیرد.

رئیس اداره بهزیستی ضمن تقدیر از تلاش این عزیزان خاطر نشان کرد: خوشبختانه ورزشکاران معلول شهرستان با همت مضاعف خود موجب سرافرازی سازمان می باشند چنانکه اهمیت ورزش در ارتقاء روحیه و توانمندسازی معلولین بسیار حائز اهمیت می باشد.

 داود فهیم راد در ادامه افزود: ارائه مشکلات ورزش معلولین در شهرستان از قبیل امکانات و مکانهای ورزشی، تجهیزات و مربی برای رشته های ورزشی  و مناسب سازی توسط نمایندگان معلول که به نمایندگی از چهار هزار نفر معلول مقیم شهرستان در جلسه حضور داشتند مطرح شد.

فهیم راد در ادامه افزود: خوشبختانه در این جلسه با نظر مساعد مسئولین شهرستان مقرر گردید تا در راستای رفع مشکلات معلولین، زمینی در شهرستان بمنظور احداث ورزشگاه ویژه معلولین اختصاص داده شود.

گفتنی است؛ داریوش نام آور قهرمان پارالمپیک و مربی دومیدانی، سپهر حسین پناه رکورد دار پرتاب دیسک کشور، محسن فرهادی و علیرضابختیاری عضو تیم والیبال نشسته ملی ایران، مریم ملکی فلاح قهرمان پارالمپیک و مربی رشته بوچیا، محمد امین طاهری رئیس هیئت معلولین و جانبازان شهرستان شهریار و علی اکبر کوچک فعال اجتماعی و مشاور امور معلولین شهرستان شهریار معلولین در جلسه حضور داشتند.

کد خبر 45266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد