نشست ساماندهی کودکان کار و خیابان شهرستان رشت و اجرای طرح اقدام و عمل

صبح روز بیست و نهم مهر ماه جلسه ای در راستای ساماندهی کودکان کار و خیابان شهرستان رشت و اجرای طرح اقدام و عمل با حضور دکرت حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان و دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی و نمایندگان محترم دادستان مرکز استان ،پلیس اطلاعات و امنیت،کمیته امداد امام (ره) و شهرداری رشت برگزار گردید.

در این نشست دکتر حسین نحوی نژاد ضمن ارائه تعریف جامع از کودکان کار و خیابان با برشمردن آسیب های ناشی از حضور و کار کودکان در خیابان  و لزوم مداخلات تخصصی به منظور جلوگیری از بهره کشی و کودک آزاری به تشریح برنامه های این اداره کل پرداختند.
در ادامه دکتر رضا جعفری بابیان عملکرد مرکز حمایتی _آموزشی کودک و خانواده و آغاز طرح اقدام و عمل در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق اطفال و نوجوانان و کنترل و کاهش آسیب ناشی از حضور و کار کودک بر آن ها و خانواده های این کودکان  انتظارات خود را از سایر دستگاهها برشمردند.
همچنین مقرر گردید ضمن آگاه سازی مردم در خصوص این طرح ، نسبت به اطلاع رسانی لازم به کودکان کار و خیابان و خانواده های آن ها در اسرع وقت اقدام و سپس طرح مذک ور با همکاری سایر دستگاه ها در طی هفته های آینده اجرا گردد.

کد خبر 45250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد