نطنز | تشکیل شورای توانبخشی مبتنی برجامعه در روستاها

به همت اداره بهزیستی نطنز جلسه ای درخصوص تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در فرمانداری نطنز برگزار گردید.

به همت واحد توانبخشی اداره بهزیستی و با همکاری بخشداری مرکزی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نطنز جلسه ای درخصوص تفاهم نامه منعقدشده بین سازمان بهزیستی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور؛ بین دهیاریهای بخش مرکزی و واحدCBR بهزیستی نطنز برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ رئیس اداره بهزیستی نطنز هدف از برگزاری این جلسه را "همکاری بین بخشی جهت فعالیت هرچه بیشتر کمیته توانبخشی روستایی و پیشبرد اهداف بهزیستی برای کم کردن مشکلات معیشتی و درمانی معلولین " عنوان کرد.

در ادامه کارشناسان توانبخشی و مناسب سازی اداره بهزیستی توضیحات کاملی را درخصوص تفاهم نامه بیان کردند و سپس بخشدار مرکزی نطنز با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست بلکه تجسم اراده است افزود: طبق مفاد این بخشنامه، دهیاران موظفند تا یک ماه آینده شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه را در روستاها تشکیل دهند و با کمک خیرین، تسهیلگران و افراد معتمد روستا، مشکلات خانواده های معلولین را رصد کرده و با ارایه گزارش بهورزان این مشکلات را حل نمایند.

کد خبر 45245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد