جذب و بکارگیری  ۱۵ نفر نیروی تخصصی در مراکز آسیب‌ دیدگان اجتماعی و اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

۵۰ نفر در آزمون کتبی اشتغال تحت نظارت بخش غیر دولتی، در مراکز آسیب‌دیدگان اجتماعی و اورژانس اجتماعی خراسان رضوی پذیرفته شدند.

به گفته کارشناس مسؤول اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی این تعداد از میان ۸۴ نفر شرکت کننده در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

نسیم بوستانی گفت: آزمون کتبی اوایل مهر ماه برگزار گردید که ۷۷ درصد شرکت کنندگان را خانم و بقیه را آقایان تشکیل می‌دادند و تحصیلات آنها در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده است.

وی یادآور شد:‌ ین آزمون از طریق فراخوان عمومی در مرداد ماه گذشته و پس از بررسی مدارک توسط مؤسسه‌ی غیر دولتی طرف قرارداد، برای افراد واجد شرایط برگزار گردیده است.

وی با بیان اینکه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز، مددکاری اجتماعی و روان‌شناسی با گرایش‌های مختلف آن بوده است گفت: مدرک تحصیلی در صورتی که امتیاز لازم در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی کسب شود منظور می‌گردد یعنی ملاک اصلی ما قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی است.

وی یادآور شد: پس از انجام مصاحبه تخصصی با پذیرفته شدگان آزمون کتبی و قبولی در این مرحله، اسامی نهایی به بهزیستی کشور ارسال می‌شود و در صورت تأیید تخصصی این مراحل در بهزیستی کشور، اسامی به استان اعلام می‌گردد که مرحله‌ی گزینش نیروهای پذیرفته شده در این مرحله خواهد بود.

بوستانی اضافه کرد: پس از گزینش، اسامی نهایی پذیرفته شدگان برای خدمت در مراکز آمور آسیب‌دیدگان و اورژانس اجتماعی استان اعلام می‌گردد.

وی گفت: بهزیستی خراسان رضوی به نیروهای بیشتری در این زمینه نیاز دارد اما آنچه سازمان بهزیستی کشور با آن موافقت کرده، بکارگیری ۳۰ نفر در کل استان است که طی دو آزمون در تیرماه و مهرماه انجام شده است.

بوستانی یادآور شد: در مرحله اول، ۱۵ نفر جذب شدند که سه نفر برای شهرستان‌ها و ۱۲ نفر برای مشهد بکارگیری شدند.

وی افزود: در مرحله فعلی نیز ۱۵ نفر دیگر جذب می‌شوند که ۶ نفر برای شهرستان‌ها و ۹ نفر برای مشهد می‌باشد.

کارشناس مسؤول اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در شهرستان‌ها مجوز بکارگیری نیروی جدید نداریم اما اگر نیروهای فعلی به هر دلیلی به همکاری خود خاتمه دهند، نیروی جایگزین برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این نیروها تحت پوشش یک مؤسسه تخصصی غیر دولتی بکارگیری می‌شوند و هیچ‌گونه رابطه‌ی استخدامی با دولت ندارند گفت: بر کار این مؤسسه نظارت داریم و حقوق و مزایای افراد بکارگیری شده، طبق قانون کار و با بیمه‌ی کامل، پرداخت می‌گردد.

کد خبر 45232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد