۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
ملارد|  تقدیر از روشندلان

طی مراسمی به مناسبت هفته جهانی نابینایان از روشندلان دارای پرونده در اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای تقدیر از افراد نابینا نشستی صمیمی با حضور  رئیس اداره و مسئول توانبخشی بهزیستی ملارد برگزار شد.  

داود خادم ضمن تبریک این هفته گفت: افرادی که دارای توانمندی های متفاوت و ویژه هستن در طول زمان ثابت نموه اند که میتوانند با پشتکار و تلاش خود در عرصه های مختلف موفق بوده و معلولیت نمیتواند مانع آنها باشد.  

وی افزود: یکی از مهمترین مسائل موجود در حوزه مددجویان روشندل پیگیری و اجرای موارد مربوط به مناسب سازی معابر و اماکن بوده که توسط کارشناسان مناسب سازی و شورای مناسب سازی که بصورت دوره ای برگزار میشود بررسی و کلیه مصوبات بصورت دقیق پیگیری میگردد.  

مسئول توانبخشی بهزیستی ملارد نیز ضمن بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۰۰ پرونده افراد دارای معلولیت بینایی در معاونت توانبخشی در حال پیگیری است گفت: کسب مقام های برتر ورزشی، علمی، هنری و... و. توسط این افراد نشان دهنده توانمندیشان بوده و که با حمایت سازمان بهزیستی وکلیه ارگانهای فعال در شهرستان میتواند بسیار پر رنگ تر باشد.  

در این مراسم افراد حاضر مشکلات خود را مطرح و در پایان مراسم تقدیر انجام شد.

کد خبر 45220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد